zondag 24 maart 2019

Wat een fantastisch weer.
Nog geen foto's gemaakt van mijn tuin maar dat komt nog wel.
Viooltjes gekocht, ik kan daar niet aan voorbij lopen. Zo vrolijk kijken ze me dan aan.
En nu maar hopen dat ze niet te lijden hebben van de nachtvorst. In een stad en dorp heb je daar niet zo'n last van.

Donderdag was de handwerktentoonstelling in Vorden. Het zag er allemaal gezellig uit. De dames waren er maar weer druk geweest. Het thema was "de paden op de lanen in"en de organiserende dames hadden allemaal een eigengemaakt knapzak speldje op. De een geborduurd, de ander gevouwen enz. Heel toepasselijk en feestelijk.
Ik denk dat er al wel foto's op de website staan van Vrouwen van Nu Gelderland.

Deze foto is gemaakt van een hoekje waar de grote knapzakken opgesteld waren.

Onderstaande foto  toont de schilderijtjes die we in november gemaakt hebben. Klaprozen van zijde.



Misschien dat ik me nog op ga geven voor deze cursus breien. Eerst de data maar eens bekijken.

Er was veel te zien. Deze week houden de Vrouwen van Nu van de provincie Overijssel een tentoonstelling in Holten/Dijkerhoek. 

En aanstaande zaterdag naar een workshop bij Hartendief in Almen, samen met twee quiltvriendinnen. Een verwendag.
Geweldig veel zin in.

Tuin- en  quiltgroeten van Alice.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Het was heerlijk vandaag. Ook hier druk in de tuin geweest. De tentoonstelling ziet er leuk uit. Hadden jullie veel bezoekers?
Tot zaterdag!

Floor zei

Leuk zo'n tentoonstelling. Je ziet dan van alles en krijgt overal zin in om het ook te gaan doen.
Breien wordt veel gedaan door quilters, ook leuk met kleurtjes en heel rustgevend, tenminste als het patroon niet te moeilijk is.
Viooltjes kunnen goed tegen de vorm hoor, die bloeien vrolijk door, staan bij mij de hele winter al.