zaterdag 9 maart 2019


De knapzak.
Niet te fotograferen, ik heb rond gelopen in keuken, kamer enz.. Waar leg je zo'n ding nou neer.
In de keuken dan maar op het randje bij de koelkast.
Buiten was ook geen optie met dit barre weer van vandaag.



De Prov. handwerktentoonstelling is 21 en 22 maart.
Dus eind maart zullen de foto's wel op de website staan van Vrouwen van Nu Geld. Ik denk dat het er gezellig uit zal gaan zien.

En dan nu de aquarel.
Tja, ik dacht dat het al bijna goed genoeg was, maar nee... het moest nog uitgediept.
en dit is tot nu toe

het resultaat. 

De schaduw onderaan het blad is van mijn telefoon. 

Gezellige week toegewenst.



3 opmerkingen:

miekequilt zei

Tja, bij die knapzak horen een broodje,drinken en een zonnetje. Helaas zit dat er niet in.
Je aquarel wordt steeds mooier !!
Fijne zondag nog.

Guusje, zei

Awat een mooie aquarel en wat een leuke knapzak. Je Dear Jane wordt ook erg mooi en bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ga je volgen. Fijne dag. Groetjes Petra

Floor zei

Een knapzak fotograferen is best moeilijk. Eigenlijk moet iemand die over zijn of haar schouder dragen zoals het hoort. Misschien een selfie?
Als ik heel eerlijk ben.... ik vond die aquarel mooi zoals hij was, zo zacht van kleur.
Maar het gaat er natuurlijk om dat je zelf tevreden bent, dus ga lekker verder, we zien hem wel als hij helemaal af is.