zondag 10 november 2019

Woensdag ben ik naar een workshop Russisch borduren geweest bij Vrouwen van Nu.
Open naaiwerk maak ik er maar van. Deze manier was steviger dan het Hardangerwerk, volgens de juf. En ik geloof haar direct, want ik heb er geen ervaring mee. 


Het was erg leuk om te doen, maar ook erg intensief, dus we zijn er nog niet klaar mee.
Thuis eerst maar eens draadjes uithalen en dan krijgen we een datum voor een vervolgles.


Hieronder enkele voorbeelden wat het kan worden. Dus jullie zien wel, veel werk aan de winkel.





De workshop werd gehouden in het Kulturhus te Vorden.

Daar hingen ook prachtige aquarellen, waar ik erg van onder de indruk was. Ik heb helaas niet opgeschreven van wie ze zijn, te druk met het borduurwerkje. Ik dacht van een kunstenaar uit Apeldoorn.









Donderdag hebben we, samen met vrienden, de stoute schoenen weer aangetrokken en een wandeling gemaakt rondom Voorst. Oefenen voor het Pieterpad. We moeten het noordelijke gedeelte en het zuidelijke gedeelte nog  bewandelen.






Morgenochtend weer naar schilderles. Misschien wordt de nieuwe opdracht wel een van deze koeienfoto's.  😉Wel veel groen.
Gezellige week toegewenst.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Weer iets nieuws geleerd, leuk dat je het ons laat zien. Ik had er nog nooit van gehoord, het lijkt me best leuk om te doen.

Floor zei

Leuk om weer eens iets anders te proberen. Ziet er mooi uit, maar veel werk. Dat geeft niet toch, dan heb je steeds wat te doen.
Mooie schilderijen hangen daar, inspiratie voor je eigen schilderles.