vrijdag 23 oktober 2020

Paddenstoelen.


Op het blog van MiekeQuilt  zag ik mooie rode paddenstoelen en ik denk gefotografeerd op haar vakantie in Ermelo.

Woensdag hebben wij (manlief en ik) weer gewandeld op het "het Hengelse Zand" want ik wou een kunstwerk van paddenstoelen zoeken en fotograferen voor de fotoworkshop. Toch niet geworden zoals ik het gedacht had. Maar wel veel foto's van mooie rode paddenstoelen. Hieronder een paar om van mee te genieten.


Je moet al op de knieën liggen om het rokje van de paddenstoel ook op de foto te krijgen en helaas, eenmaal weer op de been, staat hij er daarna niet helemaal op.
















Het is volgens mij een bijzonder paddenstoelen jaar. De een is nog mooier dan de andere.

Fijn weekend. En nu werk aan de winkel in quiltland.


 

4 opmerkingen:

Floor zei

Ik vind een paddenstoel op zich al een kunstwerk hoor, maar die laatste foto's van al die paddenstoelen op de stronk, dat is zo mooi!
Zie hier nooit meer die leuke rood met witte.

Willy zei

Je hebt een heleboel paddenstoelen gezien en er mooie foto's van gemaakt. Die stronk met paddenstoelen is wel heel mooi!

Dientje zei

Prachtige paddenstoelen zijn jullie tegengekomen. Ook van die grote groepen. Groet, Dientje

miekequilt zei

Wat zijn die rode toch mooi hè. Het is echt genieten. Ook die grote groepen zijn mooi.