zondag 22 november 2020


 De quilt van Kaffe Fasset stofjes is klaar en ik ben er ook klaar mee.

Toen ik de stofjes kocht vond ik ze niet leuk, maar gaandeweg het verwerken ben ik ze gaan waarderen en zou nu met plezier weer opnieuw een quilt maken van zijn stoffen. Maar dat gaan we nog lang niet doen gezien het vele werk dat er nog ligt en de wensen voor een quilt van zoon en kleinzoon.










Morgen breng ik hem weg naar onze dochter, fijn voor de verkouden kindjes om hieronder te liggen. Je wordt er wel niet beter van maar wel vrolijk, lijkt mij.


6 opmerkingen:

Dientje zei

De quilt is prachtig geworden. Ik had er ook nooit wat mee, totdat ik vorig jaar bij de 100 Rozen mijn kleuren tegenkwam. Lang niet alles vind ik mooi. Jouw kleuren vind ik mooi. Wie weet over lange tijd. Groet, Dientje

Floor zei

Mooi geworden hoor, deze fleurige quilt. De kleuren zijn heftig, maar ziet er vrolijk uit.
Hij ontwerpt zoveel mooie stoffen, dat het moeilijk kiezen is.

marga zei

Helemaal gelijk van zo'n quilt wordt je niet beter maar wel vrolijk. Hij is ook zo mooi kleurrijk geworden. Zelfs de achterkant.
Groeten
Marga

miekequilt zei

Wat een enige quilt. Ik houd erg van Kaffe Fassett en word altijd vrolijk als ik er een quilt van zie.
Hebben de kleinkinderen er al lekker onder gelegen?

Quilting Moesje zei

Mooi !

Rajani Rehana zei

Fabulous blog