dinsdag 9 februari 2021

 Olivier.

Het heeft een paar jaar geduurd voordat Olivier er was.

Het patroon en de wol gekocht op de handwerkbeurs in Zwolle. Ik was al een eind op weg met breien voordat ik zag dat ik te dikke naalden had gebruikt voor mijn manier van breien. Ik brei vrij los en daardoor kun je op sommige plekjes de witte vulling iets zien.

Een maatje minder  was beter geweest. Maar desalniettemin ben ik blij met Olivier. Hij mag straks naast Vera de beer zitten. Het patroon is van "Zij maakt het" en het plan was om dit jaar weer een leuk beestje uit te zoeken op de handwerkbeurs. Maar helaas we wachten nog even op betere tijden.




Het was erg leuk om Olivier te breien
.

Wie weet vat ik nog eens moet voor een broertje of zusje.


5 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik vind hem enig met die vrolijke kleurtjes. Misschien kunnen we volgend jaar naar Zwolle. O, wat moeten we lang wachten hè?!

Floor zei

Olivier is heel leuk en fleurig geworden. Als je er nog één breit met dunnere wol en dunne pennen, wordt het vanzelf een klein broertje :-)
Je kunt de patronen en wol ook online bij Anita kopen hoor.
Echt weer voor om te handwerken.

Willy zei

Hij is leuk geworden. Gelukkig is er via internet ook veel moois te koop.

Dientje zei

Wat een vrolijke Olivier, ziet er gezellig en warm uit. Voor een nieuwe knuffel is het dus wachten op nieuwe beurs of patroon kopen bij haar zelf. Groet, Dientje

Janny zei

Hij is erg leuk geworden, een vrolijke Olivier.