maandag 12 augustus 2024

Foto's.


Vaak maak ik foto's met mijn fototoestel, de foto's vind ik mooier dan met de telefoon en kan het ook beter instellen. Bij google foto's is het dacht ik ook zo, dat bij het wissen bijv. op de telefoon, dat de foto's dan overal verdwijnen waar je ze gebruikt hebt. Dus ook in dit blog.

Maar bij het bekijken van de google foto's op de telefoon, kwam ik zo het e.e.a. tegen, waarvan het wel leuk is om te laten zien.

Ik begin met mei en juni:

 

De hortensia in volle bloei. Zo van genoten, inmiddels zijn ze verdroogd met een enkele paarse er tussen.

De mystery in quiltnieuws sprak mij wel aan en ik dacht als ik het niet leuk vind om verder te gaan dan maak ik er wel een kussen van. Inmiddels ben ik met deel twee begonnen. Het is geen werkje voor een beginner, vind ik. Daarvoor had er meer bij de omschrijving moeten staan en er mist het e.e.a. op de tekening. Ik vond het erg leuk om te doen.




Ook deze quilt sprak mij aan. ( dezelfde ontwerpster als die van de Mystery. Ik denk vooral om de kleuren, want ik vind het altijd minder als ik veel van dezelfde patronen moet maken. Meestal komt het dan niet af en krijgt het een andere bestemming.

Een dagje op camping Woud op Texel. Onze zoon had daar een ingerichte tent gehuurd. Lekker luxe, met douche en toilet en goede bedden.



Een bedstee voor de kinderen en eronder een speelhoek.
Natuurlijk zijn er wel meer foto's, maar met personen erop, dus worden ze niet gebruikt voor dit blog.

Als ik tijd en zin heb komt juli en augustus de volgende keer aan bod met een foto van deel twee van de Mystery. Las ik net bij het blog van het Quiltersgilde dat deel drie er ook al snel aan komt.

Voelde me ook wel een beetje verplicht om te schrijven, want ik lees vaak wel jullie blogs.

Mooie zomerse dagen toegewenst. Groet Alice.


3 opmerkingen:

Dientje zei

Ik heb nooit gemerkt dat ik foto’s op de blog kwijt ben, wanneer ik ze uit de telefoon gooi. Misschien is de koppeling tussen jouw telefoon en Google zo ingesteld. Mooi wordt de Mysterie van quiltersgilde. Je zoon had zeker een luxe tent. En over wel/niet bloggen, er zijn veel lezers die wel een account hebben bij blogger, maar nooit een blog publiceren. Dus gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Groet, Dientje

Willy zei

Wat een hortensiapracht! Je zou het een keer met een foto uit kunnen proberen of die dan idd verdwijnt van je blog. Schattige zijn die konijntjes ! De tent is idd zeer luxe. Groetjes Willy

miekequilt zei

Wat leuk om weer eens van je te lezen. Ik vind een mysterie altijd erg spannend, dus nog nooit aan begonnen. Maar eerlijk: die van jou vind ik enig worden.
En een dagje Texel is natuurlijk heerlijk. Zeker op deze, voor ons, zeer bekende camping.